Ota kädestä kiinni nyt




Aluton on myös loputon. 
Ikuinen on ajaton. 
Jos rakkaus on ajaton,
onko se myös iätön?






Pari on ollut yhdessä kauan. Siitä lähtien kun he olivat vielä nuoria, ja nuoria he eivät ole olleet pitkään aikaan. Todellisuudessa he eivät enää tiedä itsekkään kuinka kauaan.

Heillä oli tavoite, tai alkuun vain ajatus. Yhteinen haave, elää  ikuisesti. Sielunhimoinen demoni teki sopimuksen molempien kanssa: elätte niin kauan, kuin rakkautenne kestää. 

Eipä piruparka osannut aavistakkaan, ettei koskaan saisi näiltä maksua, sillä hän tuhoutui maailmanlopussa. Sopimus on silti yhä voimassa. 


Vaikka 70 vuotta on ollut heille kuin pitkä viikonloppu yhdessä vietetystä ajasta, molemmat ovat kokeneet sen varsin mieluisaksi. Ennen maailmanloppua Xena tai Xavier ei kokenut elävänsä täysillä. Heillä oli yhteinen pelko, mörkö olohuoneessa, entä jos rakkaus loppuu. Elettiin varovasti ja  mahdollisimman tiiiviisti kahdestaan.



Elämän jatkuessa he kuitenkin ymmärsivät olevansa itse rakkautensa kipinä. Jos yhdessä tehdään jotain mieluisaa, se kukoistaa. Tilanteen salliessa pariskunnan yhteinen harrastus nyt vain sattui olemaan ihmisten hallitseminen. 





 

Kommentit

  1. Huuuhh näiden hahmot ne vaan on ihanat! Sun luoma maailma inspiroi mua ihan hurjasti, ja oon iloinen, että postaat siitä tänne. Tämä rakkausdiili kuulostaa ihan mielettömän hienolta mun korviin, tykkään tosi paljon. Luo ihanaa jännitettä. Voin vain kuvitella, miten paljon se paineistaa tätä kaksikkoa. Ne on kyllä mun ihan ehdottomat lempparit sun joukkiosta sekä hahmoina että nukkeina. (Luciano on kyllä myös edelleen kärjessä, ihana pieni <3) Niin kivaa, että postailet!

    Xenalla on muuten tosi kaunis valkoinen asu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ihanasta kommentista! oon lukenu sen nyt pari kertaa ja aww olen sanaton <3

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Joulupoijjat

Vuosikymmen

Pupu loikkaa